Hejsan vänner!


Hur har ni det?
Jag mår bra, men har en förkylning i kroppen.
Just nu, kan já inte träna för att min envisa förkylning vägrar att packa & resa bort.
Allt började med att jag hade känningar & har även varit hemma med ond kropp i november! Men trots goda teer, mindre goda kosttillskott, sömn, vatten & numera nyttig på heltid igen (sedan 3 dagar) så ska jag tydligen inte bli fri från förkylning. Faktum att den inte ens går mot det bättre. Förkylningen är så ovälkommen & har inte en aning var den kommer i från.

Känner att resultatet av uteslutande träning börjar synas & kännas. Kontuerer av muskler börjar "försvinna" & känner att kläder är inte roligt att testa. Vad fort det går! Hur är det möjligt?
Detta har varit ett grymt år av träning, hälsa & fina resultat. Det har verkligen hänt detta året, mitt favorit år på hälsofronten. Längtar tillbaka till träningen & vill bara vara där just nu. Hoppas verkligen att det blir snart...
Så jag kan avsluta detta året så bra det går, med denna paus i kombination med allt julgott. Och börja på topp!
Valt att försöka äta nyttigt i väntan på förkylningsfritt. Det låter väl klokt.
Fick träningsvärk när jag sprang en liten tur igår kväll, inte bara lite ont i bena utan förvånande mycket.

Har ju belönat mig själv med en minidröm. Två tatueringar. Det var en present till mig själv, för att jag gick ner 2o kilo i vikt...
 
 Sitter just å filar på min önskelista för året 2o13.
Vad vill jag ha inom mat, träning & hälsa?
Vad önskar ni er i julklapp?
 
/er träningsglada vän
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0