Sjukstuga blir hälsostuga

Kände mig lite hängig redan under arbetet igår och missade då min Pilates på kvällen. Gjorde lite ärenden, men orkade absolut inte handla. Min kraft tog slut helt. Tog mig hemåt för att krypa ner i soffan med filt & tända ljus. 
Tog en kopp te & tittade på Grey´s Anatomy. Sedan var det bara att ha med filten till sängen. Blev lite bättre av sömn men sjukanmälde mig på morgonen. Mår bättre redan, men har fortfarande lite huvudvärk, öm i örat, ont i halsen & känner i lederna. Ska sova en stund & kolla statusen på mig själv i eftermiddag.
 
Men samlade mina krafter för att handla lite till min sjukstuga, te, juice, ägg, saffran (till julbaket), rotfrukter & citrusar!
Har ju en arbetsdag i morgon & en mysig helg att längta till. För att inte tala om allt som händer nästa vecka & under hela december månad. Nä, inte har jag tid att ha denna status. Jag har ju inte varit sjuk på denna sidan året. Har ju varit i toppform, men i bland, lite av "inte våga träna"
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0