Den nakna sanningen

Om bilden: Det är självklart lite extra svårt att se med olika vinklar på bilden. Förklaringen är mest att jag flyttat & att det blir olika avstånd på bilderna.
  Men är väldigt nöjd med det jag ser. Och just nu känns det bara bra med träning &  hälsan, det jag kan styra själv. Men det kan alltid bli bättre. Vill utvecklas i träningssynpunkt & leva denna hälsolivsstil livet ut! Men behöver hjälp!
Väntar på ett träningsprogram från en väldigt upptagen & nyutbildad PT. :)
 
 
En vän till mig, Lars han hjälper ett gäng tjejer på rätt väg. Och han är rätt så bra på peppande ord.
Så här skrev han när jag ka upp en bild på jeans & shorts!
"Fin kropp du har Susanne. Mer formbilder och du , vem bryr sig om bilderna är lite för utmanande? Möjligen tråkmånsar som tror att lycka handlar om att vara måttfull. Våga sticka ut. Du kommer att få både ris och ros, men människor kommer att älska dig för att du vågar gå din egen väg"
 
 
 
 
Jag vågade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0