Startskott: Semester/ dagsform

Dagens form: 8 juli 2o12
 
Under semestern är det så fantastiskt mycke lättare att ta tag i saker på allvar. Mina semestrar fungerar så!
Allt i från att träffa männsikor som man saknar till att hitta tid till en själv. Vet att det är lättare att hitta träningstillfällen & må bra stunder.
 
I dagarna tog jag bort min våg och tog i stället fram måttbandet. Reslutaten är uppskriven i en bok & jag ska göra ett försök att planera min träning plus kosten. Semestern är startskottet till en tränat kropp. Ska även utmana mig själv i planering!
 
Ska försöka struktuera upp min semester för att sedan få god hjälp till vardagen. Förstå vad jag vill, bli starkare & inte ge upp. Tro på mig själv! Vända en dålig stund/dag. Bli lyckling!

Har bestämt mig för att öppna mig på ett nytt sätt, visa upp mig utan att vara utmanande. Men det måste vara en balans. Vill våga bjuda på bilder, för resultat är egentligen inte vågen. Utan hur man känner sig & förändring. Vill se mina muskler. Vill inspirera! Det är en hälsoblogg, med innehåll av mat, träning, & livsstilstänk. Mitt då, nu & framtid.
 
Önska mig ett lycka till!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Minendie

Jag tycker också att det är lättare att strukturera upp träning och livet i allmänhet när man har semester. Lycka till och ha en bra semester!

Svar: Tack detsamma hoppas du får en toppen sommar!
Blue Angel

2012-07-08 @ 19:48:59
URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Lars

Fin kropp du har Susanne. Mer formbilder och du , vem bryr sig om bilderna är lite för utmanande? Möjligen tråkmånsar som tror att lycka handlar om att vara måttfull. Våga sticka ut. Du kommer att få både ris och ros, men människor kommer att älska dig för att du vågar gå din egen väg.

Svar: Tack Lars! Den kommentaren ska följa mig. Med inlägget ville jag våga, men samtidigt förklara syftet. Och jag försöker vara beredd på ris & ros. Mer formbilder blir det nog!
Blue Angel

2012-07-09 @ 09:32:56
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: felicia

härligt att du slängt ut vågen.. bästa är att mäta och kolla bilder. Men mest känsla faktiskt! =D

lycka till!

2012-07-10 @ 22:42:39
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0