Onsdagsfys & morgon fnys!

Onsdagens träning blev godkänd. Det var ingen självklart att träna efter arbetet & projektet att rensa. Jag lyckades, just för att jag vet att det behövs, pausen & underhålla välmåendet. Det kändes helt rätt att prioritera träningen. Jag har ju redan flyttat en gång nyligen & vi har en flytt att se framemot. Detta är inget som måste bli klart. Detta är för att underlätta, ge feelgoodkänsla, stolthet & glädje. 

Det blev träningsglädje, stolt över att vara i rätta lokalerna.
Det blev mest styrketräning. Körde rygg & kände mig smidig. Det kändes inte som om något var i vägen, det kändes lätt & bra. Var det 6 år sedan jag kände mig så rörlig? 
Min fysioterapeut gör underverk. Helt underbart!

Åkte hem, blev bjuden på middag. Chili con Carne. Klockan var sen, så det blev snabbt läggdags. Sov gott nästan hela natten 
Uppe med tuppen & sugen på träning. Och det brukar vara ett kvitto på att jag känner mig i fas. Klockan var lite lagom när jag klev in på actic. Men sedan hade ett ägg gått sönder i väskan. Plötsligt var klockan mer - konstigt hur saker fungerar!? Det blev ett kort pass. Ett kortare än vad jag någonsin trott. Sedan vidare till fysioterapeuten Conny. 
Det känns så bra att han lyssnar & hjälper. Han räddar mig! 
Det är tackvare honom jag börjar förstå vilken av att jag behöver stretcha. 

Denna torsdag har varit så lyckad. Inget pyssel i förråd, bara dejt med kompis & hennes familj. Bjuden på hemlagad mat och muffins. 

Godnatt till er Alla. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0