Träning och nostalgimusik

Startade morgonen med 65 minuters promenad. Helt underbart väder & podd med inspiratören Mia Törnblom i öronen. 


Eftersom vi hade möte igår så blev det ingen träning. Himmelen bestämde sig för att öppna sig på eftermiddagen så jag sprang inte innan mötet. Och efteråt så blev det inte heller. 
Till mötet bjöd jag på ost, finncrips, kex & tomater. Nyttigare fika, även fast även jag blev sugen på kladdkaka. 
Ingen tisdagsträning men tisdagsoromenad 

Men idag på vilodagen tog jag mig ner till gymmet 
Triceps med en hantel, en hand 4 kg 12x3 
Triceps med en hantel, två händer 9 kg 12x3 

Maskin bröst 23 kg 3x12 
Maskin Triceps 30 kg 8 + 12 +12 

Dips (med hjälp) 
Triceps med 1o kg viktplatta 

Detta skriver jag för att kunna återblicka. För att se bakåt på resan. 

Från stor till liten (85 kg minst - 55 kg)
Från mittemellan till mindre. 
Förklaring, nu får det bli förändring. Jag måste tillbaka till en trivselvikt, för att känna välmående & ta det i min takt 

Nu ska jag sova, för steget närmare målet. 
För att känna mig utvilad. 



Jag vill tillbaka till styrkan jag en gång hade & känna mig lite bättre själsligt! 

Fortsätta med bra immunförsvar & börja älska / uppskatta livet.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0