Första träningen, andra veckodagen

Som jag hade längtat till gymmet. 

Igår blev det av, ett träningspass med ren träningsglädje. Tiden gick snabbt! 

Fokus igår var armar och mage. 
Körde mage på maskiner 
Armar i maskiner och hantlar. 
Kände mig stark och glad genom passet. 
Körde en av maskinerna för Triceps, tyckte inte att jag körde varken tungt eller reps så jag gjorde slut på musklerna. 
Men Triceps är de musklerna jag känner idag att jag körde. 
Fast det var endast en maskin. Log i min ensamhet när jag såg att det var dagens tränings mål - Triceps, rumpa & bröst (tror jag). 


Sjögräs & kikärtsbiffar gjorde jag till lunch! Det är sånt jag hinner på Semestern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0