Årets första träningspass

Det var faktiskt läxan från min massör, som även är idrottsmassör. 

I torsdags valde jag att ta tag i mitt problem med högersidan & det vill jag tacka min vän Sofie för. Hon ville att jag skulle ge naprapat en chans & som svar sa jag att jag vill använda mig av massören först. 
Det var sköna 45 minuter med fokus på problemlösning. Kring nerver som korsas i nacken var jag hård öm. Sedan gav han mig övningar att göra. 

Testade att utöva de igår och det var riktigt roligt. Jag är så lättroad när det kommer till min balans. Hur jag kämpar & försöker men det blir ändå tipp åt alla håll. 


3x10 armhävningar tre stycken på tå 
Ryggresning 2 x 10 
Ryggresning med boll 10x2
Sida mage 15 kg 3 x 10 
4 kg hantlar ”flyes”, 3x10 
Latsdrag 36 kg 3x 12 

Promenad till & från, actic som ligger på stan. Kändes bra & tryggt att traska hemåt. Mörkret skrämde inte lika mycket som vanligt.

Somnade nöjd!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0