Offentligt ofokuserad

Tänker ofta på att jag faktiskt saknar att skriva i min offentliga dagbok. 


Jag har inte gett upp träningen men jag har gett upp uppdateringen på sociala medier. Det har spenderats tid på gymmet, längst ån på morgonen & njutning i bastun. Och någonstans har jag glömt bort att skriva ner min träning. 
Fast det var ett nyårslöfte. Att i alla fall skriva ner anteckningar. 

En vän brukar skriva mellan varje maskin och ta tid. Hon pausar klockan mellan seten & övningarna. 
Jag har börjar klocka efter uppvärmingen. En timme efter att jag klivit av uppvärmnings maskinen. 
Det är kul att få idéer & input av vänner. Privat, i träningslokalen & på sociala medier. 
Det ger mersmak & viljan att lyckas blir starkare. 
Jag följer träningsinriktade poddar, grupper & instagram konton. Vill kombinera detta själv! 

Träningen går bättre och bättre igen. Och självklart vill jag kunna påminna mig själv om detta. 

Mot bättre hälsa - igen. Träningen är så nära att komma i fas. Det är då hela kroppen fått en genomgång under en vecka uppdelat på 3-5 pass i veckan. En härlig blandning mellan gym & löpning. 

Och jag får inte glömma det viktiga. Att träna och må bra framför att publicera text om träningen. 
Tränar jag jag, men jag publicerar inte min träning. Träningen fokus, sociala har inte min direkta uppmärksamhet. Men just nu är jag nyfiken på att utmana olika forum. Eller bara ta ett- funbeat. Där jag faktiskt kan se min statistik & följa min träning. 

Godnattpuss på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0