Dagens träning

5 minuters intensiv löpning. 
Sedan gick jag helhjärtat in på benträningen. Såå himla himla skönt. Trots att jag älskar att träna ben & var inställd på löpning så skjuter jag det till en oviss framtid. Men nu har jag checkat av benstyrka. 
Utfall, knäböj, sparkar ill höger & vänster. Så himla bra, lyckat & roligt pass. 
Tog tag i min rehab av axel eller snarare skuldran. Det ger så himla mycket att gå till mina numera två sjukgymnaster eller fysioterapeut som det heter. Det fungerar verkligen & de är fantastiskt proffsiga. 

Kände mig som förr. Fokuserad, glad & börjar se ljuset mot bättre livsstil. 
Börjar gilla min spegelbild och jag hittar tillbaka till glöden. 
Efter träningen mötte jag Nina för en lunch & shopping. Jag lyckades köpa lite hårprodukter, schampo, inpackning & balsam. 

Ligger i badet, med ansiktsmask & håret får extra fukt. Njuter bland bubblor, ljuv musik, ett glas rött vin med låg procent.

Nyårslöften. 
Avsluta projekt & försöka vara i fas. 
Bli bättre på att planera in löpning. 
Fortsätta prova på nya pass på gymmet - actic. Utveckla varierad träning. 
Detta var början till nästa inlägg & text. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0