Långfredagen

Det var skönt att äntligen gå till gymmet efter lunchen. Det blev att klockan drog i väg för att all nysnö gjorde att en serie på Netflix var mer lockande.

3o min crosstrainer i lite högre tempo än jag gjort på länge. 
2o min rygg (fortsättning på torsdagens)
Promenad hem. 
Allt som allt blev det 6 km promenad före & efter gymmet. 

Länge sedan jag fick ordentligt med träningsvärk. Hatälskar ju den känslan. 
För mig är det ett kvitto på bra träningspass. Även fast jag vet att det inte behöver ha betydelse. 

Men det var ju även länge sedan jag gick all in i flera dagar, flera pass i rad. Och det känns tyvärr väldigt långt borta ibland. 
När ska det släppa?  När ska jag vara i fas mentalt. 
Hur länge ska kroppen lida. För jag mår som bäst när jag ger mer i gymmet. Och äter hälsosammare. Inte så konstigt, eller hur? 

Men jag ser faktiskt ljuset & jag blickar framåt. Fler & fler pass blir bättre. Jag ser till att svettas ordentligt. Ibland har jag suttit och dagdrömmt på maskinerna. Nu börjar fokuset kommer sakta tillbaka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0