Förkyld, men pigg!

Det kanske inte är hela sanningen, har faktiskt sovit på dagen både fredag & lördag. Men jag ligger inte nerbäddad hela dagar utan är pigg & orkar göra saker.
Laddade upp med god frukost , vitaminer i pillerform & juice. Super gott.

Sedan en cykeltur till stan i soligt väder. Det var fantastiskt. Tankade solenergi och upplevde med alla sinnen. Lunch på café, lyssnade på livemusik, promenerade på bondens marknad. Sänkte även kläder till myrorna.

Hemma igen tog jag ett långt bad, med härliga dofter i vattnet & hemmaspa känsla med hårkur samt ansiktsmask.
Till mellanmål två brödbitar av det goda brödet jag köpte på bondens marknad.

Paleo och supersoppor

Köpte dessa två. Det var 25 procent på akademibokhandeln
För att motiveras och inspireras till god livsstil. Det har kommit ur fas. Och nu när jag mår så mycket bättre än tidigare är jag mer motaligt att försöka. Därför blev det några bra träningspass förra veckan. För att sedan bli lite förkyld.
Känner mig lite hängigare idag. Så mer vitaminer till frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0