Så bra det känns

Steget till en nästan full träningsvecka kändes så himla långt! Men vet ni, denna vecka klarade jag det nästan. I veckan lite korta pass för att jag varit bortrest med jobbet på badhotellet. Plus lite plugg.

I nuläget vill jag till gymmet, jag vet ofta vad jag vill få ut av träningen.
För en tid sedan var det bara suddigt, tvingade mig dit & hade inget mål med varför jag var där.
Nu går veckorna, veckorna innehåller träning. Ingen är gladare än jag!

Dagens träning slutade med benpress 200 kg, x 4. Innan hade jag lättare vikt, arbetade med fötterna på plattan inåt. I fyra olika lägen.
Hamstring i maskin
Legcurl
Hoppat över en bänk med armarna som stöd mot bänken och zick zack med över. Den övningen har säkert ett passande namn. 3o minuter Kondition/ uppvärmning.

Positiva känslor!
Med denna känsla i hela kroppen säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0