Ny måndag, ny energi...

Precis så kände jag igår. Fortfarande så har jag inte prentat ner några mål, men att jag vill träna är nog just nu.
Och det var ett av mina mål. Precis nyss.

Problemet är att jag är mycket känslig just nu, så dagens motgång påverkade mig så att jag blev sängliggande hela eftermiddagen.
Men nu är träningskläderna på och energi intagen i kroppen.
Såg framemot en riktigt bra träningsvecka. Var ju helt lycklig föregångare vecka.
Idag blir det ryggträning. Men ska tuffa till mig så jag får chans att köra favoriterna! Är ju lite blyg fortfarande, efter en vecka på actic. Förra veckan var så bra, fick till kondition och ganska mycket styrketräning. Sprang till och med utomhus, i regn och rusk. Lite galet. Just för att jag inte velat träna löpning sedan september. Avslutade en bra vecka med ben på lördagen.

En svårt-att-kliva-upp-ur-sängen-bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0