Fredagsfys, blev lite sent!

Ibland när jag kommer hem tidigare från jobbet så stannar tiden. Jag bara sitter och så blev det igår, veckan hade varit händelserik med många olika inslag. Alla intryck gjorde mig trött. Det hade varit bättre att sova lite.
Åt ett mellanmål, smoothiebowl medans väntade på min väska med favoritskorna i och bara satt på min svarta köksstol. Bara lät tiden gå. Men hade faktiskt krånglat mig ur min klänning och bytt kläder tills att väskan levererades.
Så plötsligt var jag påväg till stan. Köpte energi i form av dricka & proteinbar. Handlade till middagen, räkor, kräftstjärtar, créme fraiche & färsk pasta.

Sedan gjorde jag ett lättare pass på 15 min crosstrainer 45 min cirka bröst & rygg. 7 Minuters appen som blir en genomkörare för hela kroppen. Älskart!!
Plankan, armhävningar, utfall, sidoplanka etc. De första gångarna känner jag av träningsvärk i midjan. Kittlar dödsskönt i kistan.
Känner att det är härligt att återvända till träningen. Leendet blir stort.
Kvällen blev det fredagsmys.
Hem för att duscha, sen laga mat och se serier. En bra fredag! Hade blivit fulländad om vilan hade fått lite tid...

Mot en bra och fin lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0