Veckans träning

Summering av veckan:  

Mycket kondition, bytt ut morgonträning mot körlektioner & lite styrketräning. 

Måndag 4o min cykling. Var så låg på energi. Kände att styrketräning skulle inte ge mer fokus utan bli blaj blaj. Det blev en sånn gång som jag blir stolt över mig själv att jag tog mig till gymmet. Att jag inte åkte hem för att sova eller bara vara hemma. 

Onsdag torsdag 
Ingen träning för att annat kom emellan. Tisdagen förresten den minns jag inte ens. Jo just det, trött och frusen. Jag orkade bara handla mat, så inte många knop. 
Fredag morgon träning på en trampmaskin, efter 15 minuter rann det om mig & jag kände det i hela underkroppen. 3o minuter på den var riktigt effektivt. Stummheten sitter kvar i benen än. 

Måndag cykling 4o min, lyssnande poddradio. Fredag ett pulshöjande pass som syntes & kändes.

Igår blev det riktigt effektivt, tog en promenad ner till stan. 

Sedan styrketräning, rygg. 
Jag tog 41 kg på latsdrag. 
Sittande rodd också ökning på vikt. 
Magövning i maskin 

En julflex med inslag av rött! En kille tränade i luva & jag vågade inte ens behålla läppstiftet under hela träningen

Idag kanske jag tränar, tränar ju vanligtvis inte ofta på söndagar. Så varför på juldagen? Jo för att just nu vill jag nog om något är öppet. 


God fortsättning på er där ute. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0