status sjuk i halsen

Då var jag där igen, jag hann inte mer än köpa ingefära & citron för än jag fick något i halsen igen. Hostan är tillbaka & jag känner mig nedsatt. 
Sitter på rasten, ett försök att känna mig piggare & kryare. Andas tungt & är så nära att somna. Kroppstemperaturen ligger på 36.1 hihi, inte så hot idag. 
 
Ätit nyttig(are) kladdkaka I sängen & tagit det extremt lugnt i helgen. 
Lite städning & socialt liv bara. Det var med försiktighet jag tillbringade helgen just för att inte åka på en förkylning. För hade något på känn i kroppen på lördag morgonen.
 
fredagens middag bjöd Linda på hemma hos sig.
Det var pasta med kycklingsås med soltorkade tomater & spenat.
Efterrätt smördegsvåfflor, bär & smetana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0