5 dagar med träning

Förra veckan var ganska lyckad på träningsfronten med tanke på att jag landade på onsdagen & hade mycket att ordna med. Okej var den inte... För det blev endast två tränings tillfällen men det kändes i hela kroppen. Träning är en färskvara på riktigt! 
Halvmarorna närmar sig och en ensam "halvmarans dag" skulle blivit idag. 
 Men är för otränad även om det verkligen är nu som gäller! 
 
Denna vecka har varit optimal. Kroppen har fått en ordentlig genomkörare & även konditionsträning. Fem dagar med träning. 
 
Måndag: 30 min uppvärmning
Ben / mage 
Tisdag: 15 min rodd. uppvärmning 
Axlar, rygg, bonus: mage (Visade en  kollega runt) 
Onsdagmorgon: crosstrainer 15 min. uppvärmning 
Armar, triceps och marklyft 
Torsdag: backintervaller på löpband. körde slut på mig själv efter en stund vilket innebar paus, så 15 min. x 2 
Ben / rygg benpress 9o kg 12x1,100 kg 12x2 måste vara personbästa. 
Bonus: mage
 



Har ganska lätt att få ordning på maten & äter kosttillskott. Men socksuget sitter verkligen i sedan min resa. Aja baja bus! 
Inte bra för immunförsvaret & min energi.
Hoppas på bra träning även idag! 
Vet ju sedan tidigare att det kan bli för mycket av det goda ! 
Denna kick är ju efter en resa med mycket god mat & annat !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0