Träningstisdag

Måndagen brukar vara inställd på träning, men hade en tid hos fina Diana för att göra mig fin. Det jag hann innan var cafébesök och mat "to go". 
Kom hem vid halv tolv så att träna fanns inte riktigt med på kartan. Men fin blev jag. 
 
Igår blev det ett besök på fitness24seven i Älvsjö med kollegan Marie. Fortsätter att introducera henne bland maskiner och vikter. 
 
Hade som plan att orka köra dubbelt. Men hinner bli för energifattig, i huvud & kropp. 
Måste verkligen hitta bästa vägar & verktyg för att lyckas. För jag gör inte detta helhjärtat. 
Viljan är stark och envis, det gäller bara att hjälpa sig själv. Tränar ofta, men inte tillräckligt. Och just nu vill jag knappt löpträna. 
För mina måls skull för kroppens skull, men varför är inte de argumenten tillräckliga? 
 
Nu är kroppen full av frukost 
Så nu har träningsonsdagen börjat 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du blev! :) kram Nina

2015-01-28 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0