en bra lördag!

Den bättre, men utan träning. 
Avkoppling, det är jag inte bra på i vanliga fall. Men nu när jag ska bli en bättre människa så kan avkoppling vara bra att få in i schemat. 

Skrev av mig om lite dåliga ovanor igår. Det handlade om en längre tid av osunda tankar, förkylning & om att få en nystart. 
Har i några veckor känt mig osäker på om jag är bra. Att jag inte gör tillräckligt, för min omgivnings skull & mig Själv! Jag kommer ofta på mig själv att be om ursäkt för den jag är. 

Att skriva öppet fungerar. Det har fungerat förr & det verkar bli rätt igen. Idag känns det som en bra dag, en nystart
precis som en vän sa att jag behövde & nästa sa (med andra ord) att det är okej att tappa kontrollen. Tacksam för kloka ord. 
Effekten har hittills varit bra. Det blev en vettigt frukost, en promenad på en & en halvtimme. Lite senare städning, lunch & kaffe. Chaipudding till morgondagen står på kylning & ligger nu i sängen. 
Ska fortsätta dagen på bästa sett. Försökte hitta Middagssällskap på Facebook, det fungerade nästan... 

Måste vara dela med er av en kaffedrink till frukost. Har haft den i en termos påväg till jobbet i två dagar. 

Banan mixad med valfri mjölk 
Kakao 
Och kaffe 
Dagens smoothie. Till nyhetsmorgon 
Helgens första: Powerwalk 

Detta inlägg handlade varken om löpning eller styrketräning, men lite terapi.... Njuta av livet. 
Just nu är en powerwalk stort för mig. Fast längtar så grymt till gymmet. Förkylningen är snart över & på söndag blir det ett lopp med straffetlag. 

Over & out 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0