hälsolycka II

Efter träningen i Linköping så kände jag sådan där underbar lyckorus. Personalen de är så underbart tillmötesgående & tar emot mig med öppna armar på mitt hemmagym. Efter ett träningspass på studio fitness så vet jag exakt varför jag gillar träning. Det bara ger energi av att träna där, styrke eller cardio. Jag njuter nästan hela tiden & det går att variera sin träning. Det går inte att beskriva mer än att jag älskar att vara där & känner verkligen hur det tar på ett bättre sätt. Att musklerna verkligen arbetar & att jag får ut något av träningen bara av att ha bytt om & klivit in i träningssal
 
 
en. Sommartränade på min semester & var där upp till två timmar. Det kändes dagen efter, varje dag. Nu när jag tränar där, de få gånger det blir av. Då känns det, före & efter. Underbart. Det är platsen där jag känner att jag blir varmt både utanpå & innanför. Träningen som ger både inifrån & ut.
Och det gav mig tillfällig lust att försöka med kosten & träningen när jag är i "Stockholm". Löpningen är den jag har fått tillbaka lusten för. Kosten var också min vän ett tag, denna vecka har jag missbrukat kladdkaka.
Kanske börjar jag om med den bra kosten nästa vecka, kladdkaka är bara gott för stunden. God mat går att njuta av längre. Så är det för mig. Och bara för några fån veckor sedan så var mat den enda njutningen.
Studiofitness
Hälsolycka nr 1: Fokus på bra mat & hälsosamt tänk. Matlådefix för att minska stressiga vardagar.
Hälsolycka nr. 2 Träning som ger resultat & fungerar i längden. Träning som får mig att längta tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0