25 dagar

har försvunnit iväg sedan jag skrev någon form av text, i dagboksform. Att jag skulle skriva varje dag slutade jag med för länge sedan, livet kom emellan och intresset att skriva har förfallit. Skriver inte på ett intressant sätt, men vill dokumentera på något vis & jag kan sluta inbilla mig att jag bara skriver för min egen skull. :)
En fungerade träning, hälsa och matblogg kommer det aldrig att bli. Det var en dröm!
Men kanske en uppdatering för de som faktiskt är en gnutta intresserade.
 
Idag var det 6 dagar sedan jag var på Fitness 24 seven och idag var en lycklig tjej där igen.
Det började med lite känningar i kroppen i Torsdags när jag egentligen skulle göra en revansch i spinning. Det blev lite överdrivet vilade över hela helgen plus igår.  
Men idag var jag på löpbandet & i tjejgymmet. Löpbandet: 4.90 km på 24.55 min., sedan armar & axlar i gymmet. Blev tyvärr lite för engagerad i Lördagens planer som tog upp min tid. Men blev riktigt nöjd med vikterna och styrkan.
 
Blir vansinnigt glad när jag får frågor om träning och framför allt löpning! Tack ni får mig att vilja fortsäta.
Tunnelrun är om 10 dagar.
Göteborgsvarvet är om 193 dagar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ricky

Toppen :)

Svar: Kändes toppen
Blue Angel

2014-11-11 @ 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0