Noll träning, lite sömn, livet och promenader

Noll träning: Hade en nattgäst fredag- Lördag. Var därför utan karaktär för att träna med åt hälsofrukost.
Lite sömn: Lite för få timmar & orolig sömn på morgonkvisten. Och långa trevliga nätter.
Livet: Funderar mycket på vad som är meningen med livet för mig. Har försökt förstå att farmor är numera ängel. Men det är en overklig tanke. Känner att jag vill ge min familj mer kärlek & vill så mycket i framtiden. Fokus på vad jag vill göra. Har i alla fall haft trevlig helg med Nina (24/7), Mia & Elin. Ätit gott & nyttigt, men smuttat & njutit av vin. Var ute och minglade igår. Så blev nattgäst lördag- Söndag sov nämligen över hos Nina på Östermalm.
Promenader: Har rört på mig massa, även om den planerade träningen inte blev av. Fy sjutton för att träningskompisen var "dagen efter"-
Fritiden: Har hittat lite till min sommargarderob. Kjol, byxor, blus & skor. Idag har vi gått till Djurgården, solat & ätit jordgubbar. Vi tog även promenad för att göra ärenden.
 
Ännu ett ointressant inlägg.
Men ville övertrött göra en uppdatering innan måndagen kommer.
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Det var väl inte ointressant😊
Och förresten lutar kaknästornet!

2014-05-25 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0