1 dag kvar till Varvet.

Om 24 timmar så firar jag att jag kommit i mål. Det firas tillsammans med goda vänner & lite god mat.  
I Juni förra året anmälde jag mig. Kände att jag har ju ett år på mig. Mycket har hänt sedan den där helgen i juni.
Den sommaren var den bästa ur min fysiska synpunkt. Tanken var väl att statusen varit den samma.
Träningen har gått i vågor, men känner mig ganska redo för att klara detta lopp. Har löptränat mer varierat, både inne & ute.
Vill starta, få en tid att bli stolt över. Men det viktigaste är att göra loppet till njutning ändå fram till mål & verkligen ha roligt längst vägen. Det är en fysiskt & mentalt mål som ska klaras. Hoppas jag kommer  vara stolt oavsett vad som händer i morgon.
Förberedelserna har funnits med i bakhuvudet ganska mycket den sista tiden. Några mindre lyckade än andra.
Sprang 5 km i måndagskväll & har sedan dess laddat med kolhydrater, choklad & vatten.  Vilat kroppen från träning hela veckan (Tisdag- fredag)
Igår fick jag även massage (idrottsmassage) hos min naprapat & en god middag i Vasastan (Stockholm) tillsammans med vännen Mia.
 
Sovit, nja natten till torsdag var perfekt sömn. Men natten som var, inget att skylta med.
Så jag fullständigt på nattens sömn. Fortsätter att ladda på bussen ner till Göteborg. Med sömn, sushi, vatten, choklad......samt en feelgood film.
Skriver en update efter loppen.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att du fick tag i mat till bussresan :) lycka till imorgon nu! Kram

2014-05-16 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0