Löptur med Therese

Vi fick med varandra ut på en tur på löpbanan. Vi tog oss till banan genom att promenera dit & sedan började löpningen. Men med en mage proppad med mat, stark & god gryta så var det inte så smart att springa i 5 kilometer. Men vi hade ju väntat tålmodigt i en timme på att få springa & tillsammans dessutom.
Försa varvet gjorde vi tillsammans, sedan släppte Therese mig.
Ibland var det jätte långsamt att springa på bana, men ibland roligt. Extra roligt & en temphöjare var att jaga Therese. Och en kick att springa med en vän.
Vi kämpade på riktigt bra, nöjd över oss tjejer. Och det var roligt med sällskap. stretchningen gjordes både på planen & hemma.
Och visst så kände vi vår i luften. Underbart. Det var bara lite "vindigt"!
 
5 km, 26.46 min. Runt & runt. Inte så utmanande, men bra träning. Lite fartlekar gjorde jag, mest under 2 km varvet.
 
Dagens rekvisita, ny reflexväst.
 
God natt till er mina fina
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0