Löpning, ger träningslust

Faktiskt, så ger det motivation att ha det som enda träningsmetoden just nu.
Blev riktigt sugen igår efter jobbet & ett besök på skönhetssalong. Vet inte vad de var som fick mig att verkligen vilja. Men klockan var mycket & det planerades om. Det fick bli idag i stället. Och det var bara att hoppas på att motivationen skulle vara tillräcklig i tjugofyra timmar till. 
Efter en mycket god men sen middag fanns suget att springa fortfarande kvar. Det är nog vetskapen om att det är det enda träningsformen just nu.  Fick sällskap av Therese som ger mig lite morötter ganska ofta. Men fortsatte löpningen runt & runt själv. Körde lite intervaller & ganska mycket snö.
 
5 km på 27.11 min.
Med en skönt stretchpaus på 4 km. Jag kallar det en nödvändighet, men lite fuskig.
Det var skönt ute trots mängden snö, Det gick lätt, kände mig lätt & ganska smidig.
Men börjar förstå vikten av att stretcha ut för min skull.
 
Nu borsta tänderna för att sedan vaggas till sömns.
Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0