forma kroppen, bli tränad i kropp& kondition.

Känner mig nästan maxad motiverad! Redan klockan 9.3o så hade jag löptränat ute tillsammans med Therese & tränat på gymmet! Det var första gången i Jakobsberg (Stockholm) & tydligen var det mycket svårt att hitta till fitness24sevens lokaler. Gick lite vilse. Fokuserad med Googlemaps & inte med ögonen.
Det blev träning för armar & mage. Duscha, glömma saker & åka hem. Har jag någonsin varit så tidigt på morgonen? På en lördag förmiddag. 
Träningen har verkligen kommit igång, till min lycka! Kör inte maxat. För jag känner inte lokalerna tillräckligt, & det har varit lite tidspress... Det kommer bli bättre! 
 
Sedan blev det promenad med lilla Cajsa i vagn (bitvis)! Ute i två timmar var underbart denna otroliga vårdag! Lek, skatt, bus, balansträning & armgång. Och nyttigt fika för min skull! 
"Här kommer en vagn i faslig fart" sa en pojk i fyra års ålder! Haha jag gick tydligen snabbt!
Det blev en sväng till stan & träffade Nina som nu officiellt bor i Stockholm! 
Men uppe med tuppen, gör en sömnig! Så jag somnade tidigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0