Dagens träning, att lära känna träningslokalerna

Det blev ett planat besök på morgonen. Det är ju tanken att växla upp en högre växel. Behöver verkligen det för kroppsformen & träningsformen.
Uppvärmning på löpband i 5 min. och sedan mycket fokus på armar. Vågar mig inte på ordentlig träning efter obehagligt läkarbesök i måndags. Känner av rygg & höft vid vissa rörelser. Uteslöt medvetet rygg, skuldror, magövningar, plankan, höften idag & igår.
 Men lite mer träning är ett måste. Jag har satt igång med planeringen, men min träningsplan måste hänga i hop med motivationen. För det krävs lite mer i tid, kraft & uthållighet. Målen ska utföras.
Men det går inte så fort som jag tänkte med nytt ställe. Det blir en smula osäkerhet.  Men snart kör jag fullt ut. Det är ett måste.
Och basiller får hålla sig på avstånd för nu ska jag bli redo för de olika loppen för löpning & sommaren.
 
 
Kvällens träning, promenad i skogen, kring Lillsjön.
5o min blev det innan jag kom hem.
Det verkar vara ett jättefint träningsområde. Som jag kände ett starkt behov av att lära känna.
Träning i närområdet kommer bli toppen.
Det fanns ett ute gym & faktiskt så blev de lite intervaller.
Men även löpningen känns konstig.
 
God natt till er mina vänner
Trevlig fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0