Utesluten fredagsträning blev tidig lördagsträning!

Fredagkväll var inte rätt kväll för att motiveras till att vända om på kvällen för att träna. Hade för en gång skull inte släpat iväg mina träningskläder till jobbet på fredags morgonen. Därför kunde jag inte utföra träningen direkt efter jobbet, vilket är ett misstag jag gjort många många gånger. Men trodde verkligen att min motivation skulle hålla i över dagen. Men väl hemma petade ja´ i mig mat med mycket kolhydrater & trodde då fortfarande att jag skulle ta mig & kroppen min till Fitness24seven. Men det blev till att bevisa för mig själv att det skulle bara göras idag (Lördag) i stället.

Men idag minsann, äkta träningslycka.
Så himla nöjd & glad. Förlåt mig, men jag behövde verkligen känna att jag lyckades med träningen. Så håll nu tummarna på att det håller hela sommaren. 
(det blev ett hastigt avslut på bloggandet)

Fortsätter en stund nu på kvällen
Har varit så himla uppåt för att träna, forma det sista inför bikinitiden (vi har ju legat på plustid efter som det varit kallt.) Men har hittat på undan flykter & varit halt otroligt sömning. Förra veckan var mer okej, trots att det blev mycket bortrest. Kanske var dagens start det bästa för mig just nu.

Övrigt träning i veckan:
Måndag: 3o min promenad på bandet med kraftig lutning.
Tisdag: "vilodag" men duschar på gymmet
Onsdag: "vilodag"
Torsdag: Gåband 1o min, squarts med vikter & sit-ups före jobbet. tränade i cirka tretti minuter.
Fredag: "vilodag"
 
 
 Torsdagsformen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0