Studio Fitness

När jag är hemma i Linköping så försöker jag träna på mitt hemma gym. Och det känns verkligen som hemma. Blir varmt välkommen & några hälsar på mig vid namn i receptionen.
Vet nu att jag lätt skulle kunna spendera mer än en timme där & en timme är målet. Men kan tycka det är svårt att lyckas om det bara ska köras Cardio /crosstrainer, cykel & löpband) som uppvärmning.
Sist spenderade jag en & en halv timme där. Var nöjd & belåten med träningen. Kände också av muskler jag kämpat med massa på Fitness24seven men aldrig fått träningsvärk av. Konstigt det där, att maskiner ska ha sån betydelse. Tror verkligen att PT passen hade givit mig MER om jag hade haft tillgång till Studio Fitness. Är rätt nöjd ändå, men motivationen var svår just då, för fokusen var i slutet på Göteborgsvarvet.
Är dessutom ofta där under bemannade tider & det är så underbara trevliga människor.
Älskar miljön & det är rent.
Och möjligheterna är oändliga. Trots att jag knappt provat pass så tycker jag verkligen det.
Det gymmet får mig att vilja komma hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0