Två veckor sedan: Promenad utanför härnösand

Syster Marielle, testar hängmatta
 
Fullkomligt älskar när familj & vänner tvingar ut mig på promenad. Oftast så är jag inte så svårövertalad. Denna gången var efter en biltur Stockholm- Härnösand. Så gick vi en myggig tur, jag Sara & Marielle. Den blev ingen lång tur med så mysig. 1.93 stannade klockan på.
Norrländsk natur behöver man inte stressa igenom.
 
Lite mer crazy än stora syster. Någon måste ju ta ner henne på jorden & mig upp i luften.
Sara & Marielle i skogen
Pannkakor, hemlagad sylt och färsk riktig mjölk.
Riktigt gott.
Sedan tittade vi på när Sara gjorde Rabarbermarmelad.
 
Sov riktigt gott den natten. Och det var välbehövt. Sprang 5,03 km 26 48.
Sedan var det tid för att ta farväl av älskade farmor.
En tung onsdag, men med så mycket kärlek i luften. Älskade Familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0