Måndag & söndagsträning (eller tvärtom)

Söndagens träning var också ett lyckat pass.
Det var mer fokus på överkroppen, då jag körde de stora muskelgrupperna helkropp på lördagen.
Allt som allt var jag på gymmet i cirka en timme. Det blev tre timmar på två dagar.
Känner av träningen i magen & känner någon form av trötthet i rumpan & benen. Det känns som om jag är på rätt spår just nu.
 
Att jag dessutom tog mig dit idag var ett under. Vaknade rätt så allergisk, men åker till jobbet. Under vägen trodde jag att jag aldrig skulle sluta nysa & snuva.... Och det fortsatte hela tiden på morgonen. Tills att nästan alla ber mig att söka vård & sedan bums i säng. Hade nämligen svullnat upp väldigt i ansiktet & var mycket röd. Diagnos: Ögoninflammation. Utöver den envisa pollen jag har....
Kände mig ordentligt besviken på livet för stunden.
 
Bara apoteket en vända & senare råd nummer två, sängläge.
Skönt var de & somnade med musik i öronen. Såg inte ut som ett monster längre.
Men är extremt svullen, så man inte bör visas bland andra levande varelser.
 
Åkte till gymmet, men idag var det lite tröttare i kroppen.
Gåband i 1o min. med lutning.
Sedan bröst, skuldror & triceps.
 
Idag har jag & Therese promenarat en 7 km tur runt Lillsjön, Kungsängen
Nu är jag nöjd
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0