Hej Pollen!

Alltså, vad är detta? Pollensäsongen har den redan startat? Jag som har gräspollenallergi är så himla förvånad. För mig är det tidigt. Brukar må som sämst efter midsommar. Har haft en dålig dag ur hälsosynpunkt.. Orolig sömn & allergi på det, det gör att träningstiden blir noll & motivationen ligger på minus.
Ögonen rinner & nyser, okända människor säger krya på dig & prosit. Tackar!
Känner att tränings utomhus inte är någon vits, men löpningen blir drabbad.Vill inte heller träna på gymet, väskan är packad men...

Har också gjort mig själv sömnlös om nätterna! Mitt fel, men vad göra när beslut ska tas.
Men det ska inte drabba motivation till god livsstil.....
 
Annars är livet här i Stockholm ganska bra. Tränat mycket, träffar vänner, upptäcker & upplever.
Norrlandsturen var sin, tid för familj, natur & djur. Trots omständigheterna med begravning & allt så var det en fin liten semester.  Älskar min familj.
Igår var jag på söder, en nyttig middag i en park med Mia & vi delade på chokladboll sedan en promenad med kära Therese i vackra Kungsängen. I eftermiddags så var jag hos Via & Akos hitflyttade vänner, blev det gulaschsoppa & bebismys

Mer om både Norrland, motivationen, mat & träning i flera kommande inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0