Dagens 2 timmars

 
3o min på en ny trampmaskin/ crosstrainer.
Plankan på bosuboll x tre
övningar för armar på hantlar.
Squarts
Sit-ups.
1o minuters löpning 
Step-ups
Noggrann stretchning & lite vägledning från min sida.
 
Hade lite sällskap idag igen Alex & hennes karl Rickard. Alexandra som tränar inför sina första större lopp i höst, hon sprang sammanlagt (uppvärmning en kilometer) 8 km, hennes personbästa. Glad & stolt för hennes skull.
 
På väg hem här om dagen......
 
Det kändes så himla skönt att träna idag, efter en vecka då jag verkligen inte gett allt.
Veckan innan var också lite så där, men träningskläderna användes i alla fall i Norrland på resan.
Men veckan innan dess var godkänd & avslutade på topp på mitt underbara hemmagym i Linköping.
I morgon blir det en tur igen  & hoppas på en lyckad träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0