6 km löpning

Det var den träningen som blev i helgen. Men det gör inget. Lite nojig över alla träningskläder jag tog med mig utan att de kom till användning. Löpningen gick bra tidsmässigt bättre än väntat. Men min andning var tung & redan vid 1.80 km gav kroppen upp. stannade för att stretcha & kände blodsmaken komma. Regnet kom motvinden kom och fördelen kom, att håret inte längre var i ansiktet. för hur jobbigt var det inte med allt hår? Aldrig mer utsläpp hår vid löpträning. Det gjorde lite ont i höften men kämpade på bra ändå. 6 km 33.29 min. var slutresultatet av dagens löpning. Tillbaka i lägenheten så mådde jag pyton men på vilket sätt går inte att sätta ord på. så denna söndag blev äta, sova, vila, äta & resa till Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0