Semestern över för detta året

Har redan jobbat i en vecka i Stockholm efter att ha varit ledig i 3 veckor & spenderat den mesta tiden i Linköping. Har man hemlängtan så har man. Vilade upp mig & träffade flera trevliga vänner, fantastiska vänner.
Träning, natur, vänner & matlagning har varit stor fokus på. Förra  veckan mjukstart på jobbet.
Jag har så himla mycket att berätta & delge, men har haft stora tekniska problem från första semesterdagen. Men bilderna finns, så det är bara skrivandet kvar........
 
Nu är det redan dags för att krypa ner, då jag i skrivandes inte har en aning om när jag måste resa till arbetet i morgon. Vecka två på denna termin & snart augusti månad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0