träningsdagar x två

Slutade tidigt i fredags & ville absolut inte bli besviken på mig själv! Mina tidiga fredagar brukar sluta med att jag är helt slut efter veckan, slår ihjäl tid på inget! Har lust att göra massor, när stunden är inne så infinner sig inte lusten! 
 
Matlagningen brukar jag inte riktigt orka
Träningen brukar bortprioriteras! 
 
Inte  denna fredag, träningen blev av! Känns så lyckat! 
Cykel, sittcykel som tar mycket på rumpan & baksida lår! Uppvärmningen i 15 minuter!
Sedan körde jag ben & mage i 5o min. mycket övningar från sjukgymnastiken!
 
Lagade efterlängtad middag med kyckling å sallad! 
 
Lördagen
Löpning, 27.55 5
Styketräning armarna (stressade hem till tvättstugan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0