Nyårsafton hemma & borta 2o13

Nyårsdukning hemma på min gata.
Två sorters snittar till förrätten

Oxfilé, ugnsgrönsaker sallad med pinjenötter
Det var mycket god mat denna nyårsafton & det kändes som om tiden stannat. Trots att jag tränade tidigare under eftermiddagen/ kvällen så kände jag mig avslappnad & rofylld. Inget stress, inget alls. Kanske leder det till något gott!
Efterrätten åt vi dagen efter, för vi blev hämtade till ett större firande i Ekängen utanför Linköping.

Och där kraschar alla kex i golvet. Underbart roligt!
Lilla fröken var vaken hela natten. Tittade på fyrverkerierna tillsammans med oss.
Läskigt, uttryckte hon själv! Så jag & Jennie tog in henne i värmen. Hon var vaken när vi skulle åka hem, cirka o2.3o. Allt socker bland annat!
Den var en lyckad afton. Nytt år, nya möjligheter!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0