Känslostormar

Oj, vilka dagar det varit.
Fyllda med glädje men fulla med funderingar & lite sorg.
 
Utvecklas ja, det gör jag. Hela tiden, lite klokare, lite bättre.
Känner mig stark. Viljan är stor, men inte helt utan tveksamheter.
 
Förlåt för att jag vill skriva av mig. Trots att jag inte kan skriva ut min hemlighet. Så vill jag öppna mitt hjärta.
Det är mycket känslor just nu, men jag vet att jag kommer starkare ur det.
 

Just nu sova på en del saker.
Forska, fråga runt, kolla upp...

 

Idag känner jag mig stark, men också svag.
För att jag är en känslomänniska
För att jag in i det längsta för det mesta, försöker vara mig själv!


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annemie

Lita på dig själv och vad du känner, tillslut ordnar allt :)
Men jag förstår dig för jag är också en känslomänniska som allt för ofta funderar alldeles för mycket.
Du är stark!
Kram

2014-01-14 @ 10:07:08
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0