Inspirationslycka på Hälsomässan

Var på mässan förra året, men detta året var bättre. Kan väl inte riktigt sätta ordet på varför, men min känsla var godare.  
 
Lördagen: Mer inspirerande profiler och jag fick chansen att prata med Malin Ewerlöf om löpningen. Lyssnade på en föreläsning om anorexia. Fick möjligheten att prova en mycket effektiv & stimulerande säng. Den var värmande och vibrerade lite lätt. Helt fantastisk känsla  fick av att ligga nerbäddad med filt, det var helt underbar avslappning och gav goda effekter på kroppen. Fram för allt på min högersida, det försvann nästan helt mina domningar.
Köpt muskelavslappnande spray, en magnesiumspray & på söndagen köpte jag Linnex.

Mer om hälso & träningsmässan, om min middag med kollegor, & helgen i ett framtida inlägg. Känner mig frusen & mycket trött, så nu kallar täcke, filt  & kuddar i mysiga sängen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0