årets sista träningspass

På nyårsafton var jag på gymmet & cyklade 45 min på cykel, innan det blev dags att göra mig redo för kvällen.
Kändes så himla bra att avsluta året med träning. Det gjorde bara gott. Saknade att jag inte tog mig tid till styrketräning. Men är glad att jag tog mig an ett konditonspass. Den sista veckan har varit näst in till perfekt med träningsmotivation. Trodde det skulle vara svårare att få igång mig själv. Har till & med varit ute i det friska för att springa i 3o min.
 
Det första träningspasset var i torsdags, cross trainer & styrketräning!
Ska skriva träningsprogram i nya kalender. Så att det blir mer rutin & planering i träningen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0