Vem stal min energi!?

Trodde att jag var så himla upplagd för träning efter flera dagars frånvaro.
Sista träningen var i onsdags & då var inte träningsglädjen där helt 1oo även fast passet kändes bra under tiden & efteråt. På kvällen åt jag avokadosoppa till förrätt & en köttfärsrätt till huvudrätt.
Har ätit nyttigt i ett par veckor nu, men i helgen gick jag lite över mina gränser. 
Goda middagar med vänner, buffémat, vin & choklad.
Kanske var det därför jag inte kände träningssuget komma, det fanns ingen energi före morgonträning & den kom inte heller under passet. Vilket är ovanligt.
3o min crosstrainer
Benpress
Boxning på säck
Liggande lårcurls
knäböj
 
Älskade vänner & kollegor gav mig massa kärlek idag!
Så hoppas min energi kommer tillbaka! Gärna snarast, men senast i morgon!
 
Nu ska jag ge mig själv lite städningsenergi!
Ett måste!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0