Tordagskänslan av träning, sviker.. lite

Torsdagen, då gav jag mig ner till gymmet & körde allt vad jag orkade. Hade nog lite vätskebrist.
30 min löpning, 3o min gym, övningar jag fått av sjukgymnasten & cykling 3o min. Torsdagen kändes så bra efteråt! vilken kick & direkt var jag sugen på nästa träningstillfälle. Fredagen var att glömma.
Känns så grymt bra med träning & det blir som en frizon när tankarna går på högvarv. Älskar vad träningen gör. Men trots det så är det ibland så svårt att ta sig ner. Frukosten har varit i magen länge nu. Men jag SKA bara "orka" hitta dit till Studio fitness . Ska ju inte träna där så många veckor till .
En god lunch väntar på mig här hemma.
Nu.... nu ska jag resa mig upp & ut till det friska!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0