11 Februari 2o14

Kan inte lyckas med den perfekta rubriken. Men det är mycket känslor just nu, för att det händer massa omkring mig. Går på sparlåga & försöker samla energi. Får massor av värme & kärlek varje dag. Känner mig helt sprudlande lycklig av all ömhet. Men det gör ju att jag funderar om jag gör rätt i att gå vidare i livet.
 
Ibland känner jag ångest (vad har jag gjort?) och känner att jag gör det mesta i snigelfart.
Tränar gör jag fortfarande, promenerar & är nere på studio fitness. Men har de senaste dagarna gjort det men lite vilsen känsla. Med en känsla av svaghet & ovilja. Är stolt över att jag ändå orkar försöka. Jag kan! Jag vill! Jag ska!
 
Men idag, det hände något.
Gick 45 min på morgonen
Sprungit i 15 min (utomhus)
och crosstrainer i 45 min
 
Mina ben & rumpa är nu så skönt utmattade. Härligt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0