Sanningen är nära.

Nu kommer jag väl skriva ett inlägg som antagligen kommer få någon att reagera.
Jag har unnat mig lite för länge, godis är gott & mat är gott.
 
Mina tankar började komma när min vad krampande natten till Fredag. Har helt otroligt nog fortfarande ont i vänster vad & genom att jag var tvungen att halta så hade jag plötsligt ont i vänsterfot.
Det kan tyda på magnesiumbrist och att jag inte fått i tillräckligt med vätska. Det fick mig att tänka på vad jag stoppar i mig & att jag faktiskt inte dricker särskilt inte mycket vatten.
Jag vill börja äta mer näringsrikt mat & mumsa olika former av vitaminer.
 
Kände igen mitt gamla matmonster har varit på besök i veckan. Men erkänner det knappt för mig själv & verkligen inte er andra. Det är inte ens av njutning, det är gott men jag bara äter utan att tänka. Onsdagen var den enda helt sockerfria dagen. Måndagen var tung & igår var fredagsmyset toppat.
Det jag märker är att jag blir tröttare på dagarna, känner att hyn inte är i toppform & immunförsvaret blir påverkat negativt. Träningen känns tung & trög. Jag känner mig tung. Och det mår jag verkligen inte bra av.
Måste ta till mig av mitt egna erkännande när suget försöker överta. Dricka vatten för att lindra suget.
 
Frukosten idag blev en gröt med nektarin & blåbär.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ät omega 3 vännen! Det har hjälpt mig hur mycket som helst med immunförsvaret :)

2014-08-23 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0