Hoppas hoppas på frisk fossing snarast

I torsdags på förskolan så gjorde jag en  "att göra en Susanne". Det är att vara lite för effektiv, snabb, osmidig & av misstag skada sig själv. Skulle bara leverera en plastspindel till sin rätta plats, springer & håller på att tappa skon. Tappar aldrig skon, men stukar/vrickar foten & har sedan dess haft Aj. Så himla typiskt att göra det nu, inför mitt livs största lopp.
Missade därför den karamellen jag sugit på länge. Att spontan springa en halvmara här i Stockholm igår blev uteslutet. Det var så nära att betala in & det var väl tur de....
 
Nu är det bara att läka, bli hel för att kunna ladda & träna inför loppet.
Den 1o maj är ett lopp jag vill göra, även det en halvmara men ger mig i så fall på att springa bara milen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0