Lyckad träning!

Kändes så grymt bra att faktiskt lyckas med lördagens träning. Det har varit lite så under sommaren & tidigare också för den delen, att antingen har jag tränat länge eller inte en endaste minut. De bra lördagarna har varit ofta ett mycket bra pass som resulterat i skön träningsvärk eller alternativet att inte träna en endaste minut. Då kan man ju tycka att det kan vara skönt med en givande promenad, men inte ens det. Ofta är jag för tidsoptimistisk & tror att jag ska hinna allt! Det har varit lite varannan lördag.
 
Denna lördag var en bra träningslördag:
Så först en promenad på 2 km
sedan cykling 2 mil på 46,13 min
Löpning på löpband 1 km 4.59 (Smärtan i höften börjar försvinna)
20 min. Styrketräning av hela kroppen, fokus på stora muskelgrupper!
En stunds boxande med handskar, säck & boll.
 
Det var lugnt på gymmet, även "de gamla vanliga" verkade ha tagit sovmorgon.
Har idag träningsvärk i axlar, bröst & rumpans träningsvärk vill inte släppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0