Morgonpigg gjorde morgonjogg

Vaknade tidigt. o5.4o så började jag på allvar fundera på vad jag skulle göra när jag inte somnande om. plötsligt hade jag bestämt mig för en jogging tur. gillade tempot & energin det blev att vara ute denna frostmorgon. En blandning av beundran, stolthet & en smula galenskap.
Gps: crika 5 km, på 25,30....... tyckte den spökade i varje paus.
 
Jag har haft lite galna idéer, som är träningsrelaterade. Men löpningen på morgonen är inte min starka sida. Men älskar det. För när jag väl är ute så känns det är bra. Och ingen idé kan ju vara dåligt om den leder till träning.
Tvättberget skulle domminrea denna torsdagskvällen. Alltså ingen träning på studio fitness.
Nu sova soffan, god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0