Hej Crosstrainer & kanelbulle

Det blev en liten sväng till gymmet igår, för jag somnade om på eftermiddagen. Det var visst lite tröttsamt att ha semester. Hade tid hos sjukgymnasten igår & skulle egentligen åkt till Stockholm. Men delar av resan blev inställd. Så jag lagade lunch till mig själv, åt en kanelbulle, rensade ut sommarkläderna & somnade om. En hälsodag, fast med mindre träning än vad jag tänkt. Just för att jag somnade om i sängen på eftermiddagen. Så jag körde Crosstariner i 3o min. Det var ordentligt skönt. Lite osis att det som brukar bli uppvärmning blev dagens enda träning. Plus 4o minuters promenad på förmiddag.
Grey´s Anatomy fick underhålla mig under träningen! Avsnittet som  är galet sorgligt, när George försvinner & när alla tror att Izzi dör i cancer.
"inte gråta på gymmet" Malde på i min hjärna. Men tårarna rann över.
Tog en fjärdedels kanelbulle innan jag tog en buss hem för att göra mig klar för middag på stan. Det gav något med snabbträning på gymmet. För träningsvärken sitter i skuldror & trött i benen.
Idag vaknade jag med halsont! Vill inte......
 
Dricka massa vatten & gärna citronvatten , samt ta c-vitaminer! Så kanske ingen förkylning knackar på dörren!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annemie

Tack för din fina ord :)
Haha, inte precis så att jag springer så långt var dag.
Men visst är löpning härligt! Hoppas du snart är helt fri från dina höftbesvär också.
Är du anmäld till Gbg varvet? va roligt. Har du sprungit det innan?

Svar: Förstår det, men är så imponerad att din löparglädje & distanser.Anmälde mig i somras, under midsommarhelgen. Och nä, det blir första gången. Dags att hitta lite träningsmål. :)
Blue Angel

2013-10-06 @ 13:08:59
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0