Lördagsfunderingar kring min hälsa

Min viktresa har tagit slut, men har nya mål i livet. Hälsoinriktade mål. Göteborgsvarvet är ett av de målen & de andra är oskrivna än så länge. Ligger under min drömvikt. Och nu är målen helt andra, som sagt några är oskrivna.
 
Men njuta av livets goda med vissa begränsningar. Men tänka till, ligga steget före mig själv. Det är inte farligt att unna sig, om det inte går överstyr. Innan det stoppas i munnen, så ska det värderas. Från den godaste restaurangmaten till den lilla godispralinen. Bort med det överdrivna & njuta.
Tar inte kosten på blodigt allvar längre. Men tror & hoppas att jag fortfarande kan inspirera er läsare till träning & hälsa. Detta har år har trots allt varit mitt bästa år i hälsosynpunkt.

 
 
Dagens innehåll har varit skön. Träning, hälsomat, kreativitet & skönhetsbestyr.
Men nu dusch & göra sig fin inför kvällens födelsedagsfirande.
Ha en fin lördag vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0